به وب سايت شخصی برادر مهدي جهان ميهن خوش آمديد - اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً - دوست گرامي خواهشمنداست بعد از بازديد مطالب ارائه طريق فرمائيد هرگونه کپي برداري از اشعار باذکرنام شاعربلامانع است - معرفی روستای گرجی سفلی (معروف به همت آباد)
معرفی روستای گرجی سفلی (معروف به همت آباد)
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

به نام خدا

 

شاید همه کسانی که در مشهد ساکن هستند حداقل برای یکبار هم که شده از جاده سیمان که درحال حاضر به رسالت شمالی تغییرنام یافته عبورکرده باشند متاسقانه این منطقه به دلیل کم کاری وکم توجهی مسئولین ومدیران در سنوات گذشته به حاشیه شهرتبدیل شده و باعث معضلات فراوانی در این مسیرگردیده است .

 

درجاده سیمان محلات زیادی وجود داشته که اگر شروع آن را از صدمتری بدانیم ابتدائا محله میدان بار نوغان و دروی بعدا از آن شهرک مهرگان ،سیس آباد ، منبع آب ، حاجی آباد، دهرود و همت آباد و گرجی سفلی ، اسلام آباد ، علی آباد ، سیاسک ، قرقی و شهرک مهرگان و پرمیت و...

 

البته در سالهای گذشته محلاتی همچون شهرک مهرگان، سیس آباد و... به شهرالحاق شده ودراین بین متاسفانه محلاتی همچون همت آباد و گرجی سفلی با جمعیتی بالغ بر30 هزار نفر همچنان اسم روستا را به یدک می کشند.

 

روستایی که خود از جمعیت یک شهرنیز بیشتر بوده ومورد کم توجهی و کم لطفی بسیاری از مسئولین شهری و کشوری واقع گردیده اند .

 

انشاالله بزودی با کمک فعالان حوزه اجتماعی و جوانان جهادی و دغدغه مندان منطقه آمارو اطلاعاتی در خصوص این منطقه وفعالیات و برنامه هایی که درسطح منطقه در دست اقدام بوده و علی الخصوص معضلات آن بیشتر مطالب خواهیم گداشت .با احترام



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: